Pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Sonček d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).


Vsaka spletna trgovina ima pogoje poslovanja. Spodnji pogoji urejajo razmerje med vami in našo spletno trgovino. Pogoji so standardni in urejajo stvari, kot so postopek naročanja, način plačila, dostava, stroški poštnine, reklamacije, vrnitev izdelkov …


Svetujemo vam, da pred uporabo spletne strani trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.


Kupca zavezujejo splošni pogoji, veljavni na dan zaključka naročila in so na vpogled na internetnem portalu prodajalca. Prodajalec lahko splošne pogoje spremeni kadarkoli brez vnaprejšnje najave. Kupec je ob oddaji naročila opozorjen na te splošne pogoje poslovanja in z zaključkom naročila potrdi svoje soglasje z njimi.


Spletno trgovino upravlja Sonček d.o.o., v nadaljevanju ponudnik.

Sedež podjetja: Podklanc 31, 2370 Dravograd

IBAN SI56 0247 00015451 739

ID za DDV: SI 24011100

Davčni zavezanec: DA

Matična številka: 5371805000

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Sonček d.o.o., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Uporabnik je oseba, ki uporablja, kupuje ali se registrira v naši spletni trgovini ter je lahko tako fizična oseba (potrošnik), kot tudi pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost.


Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:

• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
• kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka. 

Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in je dostopno v tiskani verziji. Tehničnih storitev za prepoznavo in popravo napak pred oddajo naročila ne uporabljamo. Pogodbe se sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.


Pojmi

Končanje naročila - predstavlja podatke o nakupu, ki jih kupec potrdi s klikom na gumb »NAKUP«, s čemer je med strankama sklenjena kupoprodajna pogodba

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba v e-trgovini posodablja in spreminja pogosto in hitro ter brez predhodnega obvestila.

Kupoprodajna pogodba - je prvo elektronsko potrdilo o nakupu, ki ga kupec prejme po končanju naročila

Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva skrbeti za točnost in sprotno posodabljanje podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takih primerih, bo ponudnik kupca obvestil pisno o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.


Načini plačila – plačilni pogoji

V spletni trgovini podjetje omogoča naslednje načine plačila:

Nakup s plačilom po predračunu: Na blagajni v zavihku »Način plačila« označite »Predračun«. Ob zaključku naročila boste v svoj elektronski predal prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila.

V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki pošti ali preko svoje spletne banke (klik, Banka@net, Abanet, Addiko EBank….)

Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 3 delovnih dneh. V nasprotnem primeru bomo naročilo preklicali.

Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila pošljete potrdilo o plačilu na naslov trgovina@pohistvo-soncek.si

Nakup s plačilnimi karticami: Nakup s plačilnimi karticami je v spletni trgovini popolnoma varen, saj je prodajno mesto spletnega centra opremljeno z naprednim sistemom.

Za plačevanje s plačilno kartico pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati omogočena funkcija za spletno plačevanje.

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila, nas lahko pokličete na telefon: 031 672 107 od ponedeljka do petka od 8:00 do 19:00, ter v soboto od 8:00 do 13:00 ali pošljete e-sporočilo na naslov trgovina@pohistvo-soncek.si


Cene in dobavni roki

Veljavnost cen za izbrane artikle velja na dan nakupa, torej na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine Sonček d.o.o.. Vse cene izdelkov so prikazane v EUR z navedbo DDV, ki je na končnem obračunu jasno naveden.

Če pride do očitne pisne napake glede razpoložljivosti izdelka, cene, rokov dobave ali bistvenih lastnosti izdelka, lahko prodajalec sklenitev posla zavrne oziroma od pogodbe odstopi.

Cene so informativnega značaja in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba in cene veljajo do umika oziroma preklica.

Sonček d.o.o. bo naročeno blago pripravilo za prevzem najkasneje v 15 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu.

V primeru, da Sonček d.o.o. v navedenem roku ne bo uspel pripraviti naročenih izdelkov za prevzem, bo o tem pisno obvestil kupca. V pisnem obvestilu bo Sonček d.o.o. kupcu ponudilo drugi možni termin dobave ali pa omogočilo odstop od pogodbe ter vrnitev kupnine. V primeru, da se kupec odloči za vrnitev kupnine, bo le to izvedeno v roku 10 dneh.


Naročilo in oddaja naročila

Dodajanje izdelkov v spletno košarico:

Kupec želene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka oz. v aplikaciji razrez po meri. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.


Dodajanje izdelkov »Razrez po meri« v spletno košarico:

Kupec si s pomočjo posebnega konfiguratorja v spletni trgovini sam kreira izdelke ter jih dodaja v košarico. S pomočjo konfiguratorja lahko kupec kreira izdelek iz različnih materialov in obdelav robov. Izdelki se dodajajo v košarico z klikom na gumb »Dodaj v košarico«.

V primeru nakupa blaga po izmerah ali po drugačnem individualnem naročilu kupca, ko ne gre za standardizirane izdelke, kupec sam izbere dimenzije in druge želene lastnosti, katerih izbor omogoča spletna stran prodajalca. Dimenzije in druge želene lastnosti postanejo dokončne s končanjem naročila.

Pregled spletne košarice:

Z gumbom »Prikaži košarico« lahko kupec pregleda košarico in iz nje odstrani izdelek ter spreminja naročeno količino izdelkov.

Zaključni obrazec za oddajo naročila:

Pred zaključkom naročila se je potrebno strinjati s splošnimi pogoji in se zavezati k plačilu. Po kliku na gumb »NAKUP« je naročilo končano, s čimer je sklenjena kupoprodajna pogodbe med prodajalcem in kupcem. Potrdilo o nakupu prejmete tudi po elektronski pošti. V primeru plačila »Plačilo po predračunu« je veljavnost ponudbe 3 dni od prejema potrdila o naročilu, ki ga prejmete po elektronski pošti.

V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi, da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na povezavo »Prikaži košarico«. V zaključnem obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.

Kupoprodajna pogodba (t. j. prvo elektronsko potrdilo o nakupu) je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca.

Račun za nakup kupec prejme skupaj s kupljenim blagom. Kupec je račun dolžan preveriti takoj ob prejemu, kasnejše reklamacije v zvezi z računom se ne upoštevajo.

Če potrditvenega teksta kupec ne vidi in hkrati ne prejme potrditvenega elektronskega sporočila na njegov elektronski naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko kupec ponovi ali pa nas obvesti na trgovina@pohistvo-soncek.si


Blago pripravljeno za odpremo

Sonček d.o.o. bo naročeno blago pripravilo za prevzem najkasneje v 15 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu ter o tem po sms sporočilu ali elektronski pošti obvestilo kupca, da je blago pripravljeno za odpremo. Po prevzemu blaga ne upoštevamo več vidnih napak blaga.


Preklic in sprememba naročila

Po končanju naročila le-tega po spletu več ni mogoče preklicati ali spremeniti. Po končanju naročila lahko naročilo prekličete ali spremenite le tako, da nas v roku treh ur po zaključku naročila osebno kontaktirate po telefonu 031 672 107 ali na naslov trgovina@pohistvo-soncek.si. Po izteku treh ur po zaključku naročila preklic ali sprememba naročila več ni mogoča. V primeru naročila blaga po izmerah ali drugačnem individualnem naročilu kupca, preklic ali sprememba naročila ni mogoča, če je prodajalec že pričel z izdelavo naročenega blaga, tudi če od oddaje naročila še niso pretekle tri ure.


Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.


Odstop od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju Sonček d.o.o., na kontaktni e-mail trgovina@pohistvo-soncek.si ali na naslov Sonček d.o.o., Podklanc 31, 2370 Dravograd, sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Ne velja za blago po izmerah ali drugačnem individualnem naročilu kupca.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega, ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, in sicer pri pogodbah, katerih predmet je blago:

  • ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika,
  • je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.


Obrazec za odstop od pogodbe

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).


Odgovornost za stvarne napake

Stvarna napaka je, kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
  • predpisane,
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stvarne napake prijavite na elektronski naslov info@pohistvo-soncek.si, ali na naš naslov Sonček d.o.o., Podklanc 31, 2370 Dravograd. Obrazec za prijavo stvarne napake.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.


Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z nami na elektronskem naslovu info@pohistvo-soncek.si ali na naslov Sonček d.o.o., Podklanc 31, 2370 Dravograd.

V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali dostavno službo, ki bo prevzela pošiljko. Drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške Sonček d.o.o. ni možen.


Varnost in pravica do zasebnosti

Sonček d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Sonček d.o.o. hrani kupčeve podatke, kot so: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom, za obdobje 15 let.

Upravitelj spletnega mesta www.pohistvo-soncek.si, podjetje Sonček d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.pohistvo-soncek.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte…).


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.


Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca. Podjetje prav tako ne daje nobenih zdravstvenih zagotovil glede učinka ponujenih izdelkov. Izdelki niso namenjeni zdravljenju ali lajšanju kakršnihkoli bolezni ali drugih zdravstvenih težav.


Pogoji in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@pohistvo-soncek.si ali po pošti na naslov:

Sonček d.o.o., Podklanc 31, 2370 Dravograd

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Vse spore bomo reševali sporazumno. Če se o morebitni rešitvi s kupcem ne bi sporazumeli, se lahko kupec obrne na Evropski center za reševanje sporov. Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Sonček d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev v Sloveniji, omogoča na svoji spletni strani objavljene elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show


V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana

Elektronski naslov: info@ecdr.si

Telefon: 08 205 65 90

Faks: 01 244 99 95

Spletna stran: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show


Ponudnik te splošne pogoje lahko spremeni kadarkoli brez vnaprejšnje najave. Spremenjeni pogoji veljajo za vsa naročila, ki niso bila končana do uveljavitve novih splošnih pogojev.



Pogoji veljajo od 25.5.2020.


Ostanite v kontaktu z nami!

Vas zanima več o naših storitvah?
Pokličite nas!

Oddajte povpraševanje

Sporočilo uspešno poslano!

Hvala vam za vaše sporočilo, odgovorili vam bom v najkrajšem možnem času!

Naši dobavitelji